Pengunaan akaun isunnah.onpay.my telah dibekukan. Segala kesulitan yang dialami adalah amat dikesali.

Susu Kambing Kurma Arab

Susu Kambing Kurma Arab

BABY ASYIK KENE SEMBELIT?



Ingin Mencari Jalan Penyelesaian Untuk Anak Sembelit?

Anak asyik menangis sebab tak boleh poo poo?

Ibu susah hati anak dah 4 hari tak poo poo?


Setiap kali nak poo poo Shahril mesti menangis dan berpeluh-peluh susah nak meneran.

Sampai kadang-kadang terpaksa masukkan air sabun sebab kesian tengok dia meneran lama.

Masa tu rasa, Ya Allah apa lah yang mampu aku tolong untuk masalah sembelit anak aku ni. 

Budak kecik mana la dia tau apa sangat selain menangis. 


Tapi ni cerita dulu sebelum saya jumpa susu kambing i-Sunnah.

Sekarang ni dah lebih 6 bulan saya bagi Shahril minum susu kambing i-Sunnah dan Alhamdulillah mudah dia poo poo.

Hilang semua masalah sembelit. Hati ibu mana yang tak lega bila tengok anak gembira je tiap kali nak poo poo.


SERIUS BERMINAT?



Nanti dulu sis, biar saya habis cerita dulu...


Susu kambing i~Sunnah™ bersifat 100% organik. Kambing-kambing tenusu diberi makan di padang rumput hijau, segar dan subur di Netherlands. Tiada suntikan hormon diberikan pada kambing-kambing tenusu ini. Khasiat seperti sumber vitamin, prebiotik, mineral, adalah 100% berbentuk SEMULAJADI dan alami, bukan berbentuk sintetik ciptaan makmal.


Susu kambing lebih mudah dihadam oleh bayi. Bayi yang minum susu kambing lebih mudah membuang air besar. Warna serta bentuk najisnya lebih cantik. Najis bayi adalah perkara paling penting yang wajib dipantau oleh ibu untuk mengetahui tahap kesihatan bayi.


Susu kambing kami pula diimport secara eksklusif dari kambing organik padang rumput segar di Netherlands dan diproses di kilang 100% secara eksklusif milik Muslim di Malaysia. Kualiti penghasilan produk i~Sunnah™ adalah kesan penggunaan teknologi tinggi dan dikawal rapi seluruh perjalanannya seawal dari ladang ternakan sehingga ke proses pembungkusan dan berkonsepkan Halalan Toyyiban.


Kami memahami keperluan ibu bapa hari ini di mana si manja perlu menjadi lebih kuat dari dalam bagi menghadapi dunia sebenar di luar sana. Sebab itulah proses penghasilan susu kambing jenama i~Sunnah™ yang menakjubkan ini bermula di Netherlands & berakhir di Malaysia. Hanya susu kambing yang berkualiti tinggi dipilih oleh peladang & pengembala. Kemudiannya, hanya yang terbaik daripada sumber alam semula jadi diambil dan menambah-baik dengan kepakaran pasukan kami. Ini antara satu cara kami pastikan hanya susu kambing yang terbaik akan dinikmati.


Susu kambing i~Sunnah™ merupakan salah satu dari pemakanan sunnah sejak ribuan tahun lagi.  Para ibu yang memberikan si manja anda dengan susu kambing i~Sunnah™ merupakan langkah awal pendidikan ke arah pemakanan sunnah. Susu kambing i~Sunnah™ ini ada keunikan yang tersendiri di mana susu ini langsung tiada bau hamis dan sangat sesuai untuk semua peringkat umur terutama bayi berumur 6 bulan dan ke atas, pelajar, dewasa, warga emas, ibu hamil, ibu berpantang dan ibu menyusukan anak. Semua anak dilahirkan pintar tetapi yang memberi kesan ialah cara kita merangsang mereka. Ibu bapa mesti mempunyai tujuan jelas iaitu menanam tekad membentuk masa depan anak. Kami di i~Sunnah™ rasa terpanggil untuk membantu menawarkan produk Minuman Sunnah selepas susu badan untuk penggunaan ibu dan anak-anak agar terlahir generasi masa hadapan yang hebat.


Susu Kambing Asli i~Sunnah™ merupakan 100% susu kambing organik bagi memberikan khasiat dan nutrien susu kambing yang maksimum tanpa tambahan susu lembu. Bahkan ianya tanpa perasa tiruan, tanpa pewarna tiruan, dan tanpa bahan-bahan sintetik, SEMUANYA SEMULAJADI, membuatkan susu kambing i~Sunnah™ adalah produk yang selamat bagi semua peringkat umur. Susu Kambing Asli i~Sunnah™ membantu ibu-ibu memahami kepentingan menjaga kesihatan usus bayi semenjak dari kecil untuk membantu tumbesaran bayi.


Susu Kambing Kurma i~Sunnah™ merupakan 100% susu kambing organik yang diadun bersama ekstrak kurma bahkan ianya memberikan khasiat tambahan menjadikan minuman sunnah ini sebagai susu istimewa dengan kebaikan berganda lagi. Kurma kaya dengan zat besi, kalsium, fosforus, odium, potassium, vitamin A, C dan niacin. Kurma pula mengandungi khasiat semula jadi seperti membantu mencergaskan minda, menguatkan daya ingatan serta membantu tumbesaran kanak-kanak. Kami mencadangkan pengambilan Susu Kambing Kurma i~Sunnah™ kepada ibu hamil sebagai minuman tambahan yang memberikan tenaga & keceriaan.




Kelebihan Produk:

  • Kuantiti 500gram dengan harga mampu milik
  • Mengandungi susu kurma yang saiz molekul kecil dan memudahkan pencernaan anak
  • Mengandungi kurma yang mampu menguatkan antibodi anak
  • Dibungkus dalam kotak dan di seal dengan plastik bagi menjaga kualiti & khasiat terjamin.




Berminat Untuk Membeli?


Whatsapp Sekarang "SKK" ke +6011-52201621

Whatsapp Sekarang "SKK" ke +6011-52201621

Whatsapp Sekarang "SKK" ke +6011-52201621


Lagi senang, anda isi terus borang di bawah.

Hari ni Bayar, Esok Pos, Lusa Sampai








Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini